2018-03-26
Efektywne badanie satysfakcji klientów
Badanie zadowolenia klientów to rozwiązanie marketingowe, z którego chętnie korzystają przedsiębiorcy. Działanie to ma na celu określenie zainteresowania oraz...
2018-03-20
Sposób na dobre badanie
W związku z tym, iż przeprowadzane procesy w obrębie badań społecznych nakierowane są na zrozumienie danych sytuacji należy wykorzystać specjalistyczne narzędzia umożliwiające wydobywanie...
2018-03-14
Konsumenci mają głos!
Nakierowując działanie na zrozumienie zachodzących zmian oraz realizację wyznaczonych celów rozwojowych należy w odpowiedni sposób zdefiniować misję firmy, ale przede...
2018-03-06
Satysfakcja jako zagadnienie procesu badawczego
Między satysfakcją a lojalnością klienta zachodzi duża różnica. Mówiąc o zadowoleniu ma się na myśli stan, który w łatwy sposób może ulec zmianie. Natomiast...
2018-02-21
Nowa rola klienta i wzrost znaczenia jego głosu
W kwestiach powiązanych ze skutecznym zarządzaniem posiadanymi zasobami warto zwrócić uwagę na głos klientów, którzy są obiektywnymi obserwatorami rynku. Badania...
2018-02-12
Badanie na wiele tematów
Zapoznanie się z opiniami społeczeństwa stanowi bardzo ważny czynnik w planowaniu działań. Pozwala to na wychwycenie oczekiwań oraz ujawniających się zmian w obrębie danej populacji....