2019-08-23
Badania marketingowe - kluczowe znaczenie dla firmy
Badania marketingowe mają kluczowe znaczenie dla procesu rozwoju każdej firmy. Jeśli cel badań jest prawidłowo zdefiniowany, a agencja badawcza ma doświadczenie w prowadzeniu tego rodzaju...
2019-06-28
Program do ankiet – twórz i zdobywaj opinie klientów
Jeśli poszukujesz najlepszych rozwiązań, aby rozwinąć skrzydła Twojego biznesu, warto przemyśleć kilka istotnych elementów mogących pomóc Twojej firmie. Ważne jest, abyś...
2019-06-06
Analiza rynku z wykorzystaniem metody CATI
Aby były skuteczne, działania biznesowe dobierać należy trafnie i podejmować zarówno w sposób przemyślany, jak i relatywnie szybko. A nie jest to możliwe bez...
2019-05-15
Badania ankietowe – dlaczego warto zlecać i ile to kosztuje?
Ankietyzacja to obecnie jedna z najpopularniejszych metod i wiarygodny sposób badania rynku oraz opinii. Pozwalają one w szybki sposób pozyskać mierzalne i porównywalne...
2019-05-05
Badania satysfakcji pacjentów i metody ich realizacji
Jesteś właścicielem sieci placówek medycznych? Obawiasz się jednak, że z uwagi na stale wzrastającą konkurencyjność na rynku pacjenci zdecydują się odejść? Jak najszybciej...
2019-05-05
Agencje badawcze a badania naukowe
Badania naukowe czyli badania realizowane przez instytucje akademickie oraz samodzielnych badaczy i naukowców umożliwiają realizację projektów badawczo-rozwojowych czy...